14 november 2006

Der finnes en dame....

Det finnes en dame en plass i Norge som har en vane for å sende meg div mailer om et håndballlag for smågutter -eller jenter (jeg gidder ikke helt å følge med...!). Jeg hadde for noen månder siden en lengre mailutvekling som gikk som følger:

Mitt svar: Hei, tror ikke denne mailen skulle til meg. Siden det virket som relativt viktig at denne kommer til rette person sender jeg den tilbake til deg. Ha en hyggelig dag.

Hennes svar: Jo denne skal til deg. Hvordan skal vi gjøre det med påmelding til håndballcupen i Danmark?

Mitt Svar: Jeg gjentar: jeg skal nok ikke på noen håndballcup. Jeg vet ingenting om håndballcup. Du har nok desseverre feil adresse. Vennligst ordne.

Hennes Svar. Jammen som vi snakket om i går ad håndballcupen...

På dette tidspunktet var jeg blitt litt arg, og googlet om det kanskje kunne finnes noen med mitt navn i området hvor damen bodde. Det gjorde det ikke.

Mitt Svar: For allersiste gang. Kan du SLUTTE å sende meg slike mail. Jeg har ikke, jeg vil ikke og kommer aldri til å ha noe å gjøre med ungene dine!!!! Kan du slutte å fylle min innboks med saker som overhode ikke angår meg? La meg gjøre dette klart. Jeg vet ikke hvem du er, vi bor OVERHODE ikke på sammeplass, og har OVERHODE ingenting med hverandre å gjøre. Det er 20 år siden jeg nærmet meg en håndball. Jeg gjentar: finn ut hvem som egentlig skal ha disse mailene, for det er slett ikke meg.

Kanskje jeg var litt hard, men jeg tenker: HVOR IDIOT ER DU???? Jeg var hyggelig og gjorde deg oppmerksom på at du har sendt en mail feil, nå har du mulighet til å rette dette opp. FIKS DET FOR H.....

Hennes svar: Åh, beklager...

Jeg konkluderte med at damen hadde tatt hintet. I dag låg det en ny mail til meg:

Henne: Nå har j16 fått den muligheten til å tjene penger for håndballlaget....

Jeg sendte henne et svar: Hei, tror du kanskje har skrevet feil adresse. Jeg skal nok ikke ha denne mailen... Kanskje derimot damen som du nevnte i mailen din (som har ganske likt navn som meg)?

Det finnes en dame en plass i Norge som jeg har funnet ut kanskje sliter med trykkleif. grrr jeg kan liksom ikke være irritert heller lenger?

5 Comments:

Blogger Eva said...

hehe.
dette var jo rasende morsomt!

Ü

2:56 p.m.  
Blogger Rønn said...

Takk for at jeg kan få noen til le av mine frustrasjoner ;)hehe

3:03 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulera med dagen Kristin!!!!!

Klem fra meg

8:20 p.m.  
Blogger Rønn said...

Takk til deg :)

Du er et par dager tidlig, men hvem teller? det var viktig for 12 år siden, ikke i år. I år vil jeg helst ikke fylle år ;)

Klem til deg også!

9:27 p.m.  
Blogger Kamfjord said...

Hehe, denne var helt fantastisk!

10:10 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home