12 desember 2006

Romantikk og sånt

Altså, diskusjonene rundt "jakten på kjærligheten" og "test kjærligheten" på to ulike nasjonale kanaler har vart en stund. Og jeg har vært en aktiv diskusjonsdeltaker (slv om det kanskje ikke alltid kan virke som her...). Men altså "jakten på en svigerdatter"?????? Med alle de patetiske mennene?? Er der virkelig noen som faller for konsepetet? eller er det bare mange DESPERATE kvinnemennesker der ute som er ute etter en mann? Jeg innrømmer jeg så et PAR av disse mennene (?) og tenkte: HJELLLLLP!!!! (skal jeg egentlig snakke veldig høyt?)

Evt forklaring: de er bare desprate for å komme på tv???????? og dette er en (hm, hmpfr) ypperlig anledning til å mikse de to desperasjonene? Alt for sine 15 min i rampelyset?


jeg mener det lyser litt vel mye taper!

(det er i denne sammenhengen ikke et tap at jeg ikke har tilgang på tv2 zebra)