29 november 2006

Tupperware="voksen"?

Min mor (og husvert) har av og til noken lure (les med ironi!!!) ideer. Feks skal ho i kveld ha tupperware-party. Ho ga beskjed i forrige uke at ho gjerne ville at eg skulle være tilstede "i tilfelle det ikkje kjem nok folk". (Ho skal berre ha folk som ho vil skal komme (beats me...)). Dette var egentlig en kommando. For å sei det slik: eg var tilstede på et slikt party i april. Sjøl om eg har passert det en merkealder, betyr det ikkje at eg heilt har fått interessen for tupperware....

Uansett. I dag skal det skje. Følgende samtale tok sted på kjøkkenet:

Mamma: Du har tenkt å være med i kveld, sant?
Meg: Nei, egentlig ikkje....
Mamma: Jammen du må.
Meg (tenker fort): Jammen eg må forberede meg til i måra (det er en heilt annen historie).
Mamma: Jammen, alle som er med på partyet får en boks, en nisteboks (ho illustrerer med hendene) til epler.... Og du må være slik at vi får en til pappa og.
Meg: ????????????
Meg (tenker): grrrrrrrrrr

Så når Elfrid tar kontakt og spør om eg kan køyre ho rundt Rygg for ho skal levere ut noken invitasjoner - då seier eg:

GJERNE!!!!!

( For det skal ho gjere meg en tjeneste igjen, altså).

No må eg berre våge å fortelle det til mamsa at eg har noke anna eg må gjere i kveld...