26 september 2006

En stor dag

Det kan se ut til at 26 sept 2006 blir en merkedag i mitt liv! Da er den oh store innleveringen planlagt. Foreløbig plan ser slik ut:


I dag:
Skrive ferdig en oppsummering, avlsutning og fikse de siste overskrifter

I morgen:

Reise til Bergen. Finne den korteste veien til (gamle) Rokkan. Finne ut av adobe acrobat og konvertere mitt (STORE) worddokument over til pdf. Få sendt pdf.filen til kopibutikken. Senere på kvelden har jeg en stor plan om 1 (et) glass vin eller en skikkelig Hansa for å feire. Jeg trenger ikke mer

Torsdag:

LEVERE i Christies gate. huh! Reise hjem. Drikke en flaske champis med min tante som fylte 90 på søndag. Her skal det feires!

Fredag, lørdag og søndag:

SOVE

Mandag:

Finne meg en jobb

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lykke til, Kristin :)
Fingers crossed!
Vidar

3:18 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home