17 september 2006

Ok, uansett konflikthåndtering, jeg fikk ikke jobben. Og jeg er helt fornøyd med det!!!!!

Tross alt er jeg et overtroisk vesen. Uansettt hva som skjer kan jeg skylde på skjebnen... Og snart er de 7 årene omme for knusing av speil. I tillegg landet en sommerfugle på min skulder i går, og jeg innbiller meg at det betyr lykke. Utenat jeg egentlig vet. Jeg har en helt vanvittig følelse i magen på at det går bra med meg likevel, "alt ordner seg" "særlig for snille piker"!!! jeg er en snill pike. Uansett nærmer jeg meg innlevering av oppgaven, og jeg har bevegd meg utenfor min "normale" omgangssfpære, dvs min mor.

Ting skjer. Alltid. Jeg nyter alkohol, jeg nyter at jeg først i morgen må levere et siste utkast til oppgaven :) Jeg er enda nærmere fullførelse enn jeg noen gang har vært! Jeg har snart gjort det! Skål!