30 august 2006

nye moduser....

Jeg har gått inn i en modus. Den modus innbærer at det kun er uker igjen av skrivingen min. Jeg har begynt på siste innspurten. Det medfører at det nok ikke blir oppdateringer her på en stund. Jeg har fått beskjed av Steinar å ikke være så selvkritisk. Jeg prøver så godt jeg kan. Det betyr at jeg ikke kommer til å ta tungt på at jeg kan skrive to setninger i en....

Uansett i familien har vi kommet et skritt nærmere høstens store eventyr. I løpet av høsten er det bare jeg som (kanksje??? eller kanskje ikke???) oppholder meg innen landets grenser. Jeg fikk fraktet Ann-Iren til flesland forrige torsdag, og fredag var systa avgårde til India. Nå er det bare en mnd før min gamle setter seg på flyet til Australia. Der skal de besøke bordern, hvor han er helikopterteknikker. Ergo jeg blir eneste familiemedlem igjen i Norge, og står som kontakt på alles forsikringspapirer. Neida, jeg er overhode ikke misunnelig!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Lykke til med innspurtmodusen da :)

Vidar

6:44 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home