09 august 2006

Ting å gjøre en onsdagsettermiddag/kveld:

1. skrive på forskningsprosjektet (oppgaven)
2. gi blanke i å skrive forskningsprosjekt
3. se filmer jeg har lovd meg selv å å seg - som Bridget Jones Diary
4. le av filmer jeg jeg aldri skulle se
5. kose meg med å se filmer jeg lovde meg selv å se
6. kjenne meg igjen i filmer jeg aldri skulle se
7. skrive liste, noe jeg aldri skulle gjøre
8. ikke skrive på forskningsprosjekt
9. håpe jeg likevel skal skrive litt
10. surfe nettet etter alle skuespillerne i filmer jeg aldri skulle se
11. surfe nettet etter artikler om filmer jeg aldri skulle se
12. skulle ønske biblioteket var åpent enda, slik at jeg kunne låne 2-eren også
13. vil gjerne se flere slike filmer

Jaja, slik går også denne arbeidsdagen
slik går min første blogg her...
slik er livet mitt for tiden

røyke for mye
drikke for mye
spise for mye
veie for mye
drømme for mye - om uoppnåelige menn
se for mye tv

jeg må ha et glass vin før jeg fortsetter med forskningsprosjektet mitt

6 Comments:

Blogger Kamfjord said...

Gratulere med ny blogg! Med ny blogg følger nytt ansvar. Må oppdateres gjevnlig for å underholde venner som kjeder seg på jobb. Ting å gjøre en torsdagskveld: spise fiskemiddag med venner fra jobb.

2:25 p.m.  
Blogger Eva said...

gratulerer. blogging er et godt alternativ til oppgaveskriving.

ting å gjøre en onsdagskveld: finne ut hvor mye snørr det egentlig er mulig å få ut av nesa, og tippe hvor mange ganger man må trøste gråtende baby i løpet av natta.

og skulle det bli tid til overs - lage nytt blogginnlegg, selvfølgelig!

;)

9:19 p.m.  
Blogger Eva said...

forresten, Kristin:
Rønn

9:41 a.m.  
Blogger Eva said...

det skulle komme et spørsmålstegn etter rønn. Sånn at det jeg mener er hvorfor du "heter" rønn... Hvis du skjønner.

9:42 a.m.  
Blogger Rønn said...

Rønn, ja...

jo altså jeg er rar, ekstra rar for tiden.

For det andre gikk jeg under det navnet på gymnaset. Rønn og andre varianter, som Rønna eller run for life. så egentlig er det bare en forsettelse av det. Jeg tror kanskje jeg kommer til å endre navnet når jeg ikke lenger skal tenke på interorganisasjonell læring?

3:58 p.m.  
Blogger Eva said...

prøvde forresten å kommentere det nye innlegget ditt uten hell - det er ikke noe "comments"-greie å trykke på under det... Men det jeg ville si var i alle fall:

- riktig innstilling! Stå på!

7:06 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home